Obehag

(null)

Helt underbart!!!!! 

Benjamin har börjat sova nere hos mig och Celine när inte Erik är hemma. Varför vet vi inte riktigt, han säger att han bara vill mysa med oss. Men tror de är annat (?). Annars ska Benjamin och Erik ligga uppe å mysa och sova tillsammans. Vi syns igen om 10 år älskling 😅 Tur vi liigger tätt tillsammans i soffan iallfall ❤️

Iallafall så är jag ganska säker på att Benjamin känner av det jag känner av uppe. Hört flera gånger någon gå/springa uppe. Speciellt kvällstid och nattetid. Har vaknat utav att jag hört tunga fotsteg uppe. Hela hjärtat stannar och jag vågar knappt andas. Tror först det är inbillning men det finns ingen chans i världen att det är det. Fruktansvärt obehagligt. 
Skickade in bilder på övervåningen till mediala människor där jag fick till svar att det är en anhörig som är där och ser efter oss samt ser efter elen. 
2 gånger har jag skickat in bilder och fått till svar att det är något/någon där uppe och ingen inbillning. Kusligt. 
Nästa steg är att ta hit något medium som får känna av ordentligt och att vi kanske får reda på något mer. 
Skulle va spännande samtidigt. 

(null)

Idag har vi lunkat på här hemma, ätit alla dess måltider tillsammans. Hälsade på pappa på förmiddagen och mamma på eftermiddagen innan vi vinkade, kramade och pussade pappan hejdå inför 3 dagars arbete ❤️ 1 ledighetsvecka går så otroligt fort. Men varit helt UNDERBART att ha haft 5 stycken lediga dagar tillsammans med hela familjen. Åh, nu ser jag fram emot en hel sommar hemma med dem ❤️ 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤