Världens bästa!

(null)

Härom dagen när jag kom hem efter ett kvällsjobb möttes jag utav ett stort paket. 
Där i var det ett helt set plus lite till utav RITUALS produkter. OH MY! 
Älskar verkligen deras handcreme!!! Helt beroende, och det DOFTAR LJUVLIGT. 
Älskling och jag firade 8år tillsammans 7 februari. 
Tänk, 8 år tillsammans. Helt galet. 
Men jag tvekar aldrig på att jag vill leva ett helt liv med dig, så tack för att du står ut med mig år efter år och att vi fortsätter kämpa tillsammans. 
Jag älskar att vi bygger oss starkare år efter år. ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤