Betyder hela världen för mig

Vi får väl lov att välkomna år 2018. 
Ett spännande och händelserikt år blev det visst framför oss. 

På självaste nyårsafton jobbade jag kvällen. Så älskling och barnen åt nyårsmiddag hos mor och c/o innan de åkte hem och åkte i pulkabacken. 

När jag slutat jobbet så åkte jag raka vägen hem och slängde mig i soffan så låg vi och tittade på Dicte som vi följer slaviskt varje kväll vi har tillsammans. Har ni inte sett den serien, se den!!! Den finns på netflix. 
10i12 kröp jag ner i sängen. Då tyckte jag att det räckte eftersom jag skulle upp och jobba 6;45-16 på nyårsdagen. Men det blev ett nyttår ändå 🖤

(null)

Världens finaste farmor. På alla sätt. Och som barnen tycker om dig 🖤 var dag är det tjat ifrån Celine att hon vill till sin gammelfarmor. 🖤 

Häromdagen när älskling och jag var lediga tillsammans så packade vi in familjen och åkte till Lulliz och c/o i Arvika. Där hade de fått världens finaste tillökning, Elsie. Det har ni gjort fantastiskt bra. Det blev mat på MC innan vi åkte hem och åkte direkt till Tindras innebandy match i forshaga. Herregud. Dygnet skulle behöva fler timmar ibland 😂 

Idag har jag jobbat och älskling och Celine har varit på kalas hos Ängla. Mycket uppskattat vad jag förstod. Och under tiden var Benjamin och lekte med en kompis.

När jag slutade i eftermiddag hann jag precis hem innan innebandyträningen för Benjamin drog igång. Å de var nätt å jämt det vi hann med tillsammans innan älskling drog iväg för jobb. Jösses vad vi går om varandra 😫😫 

Men! Jag har världens finaste man. På alla sätt och vis. 
Skrev förut efter min rast å jag ätit att han fick komma upp med riskakor och choklad innan de åkte till forshaga. Annars skulle jag hungra ihjäl innan dagen var slut. Men vid 13 tiden kommer älskling å Celine in till jobbet med en sallad, choklad å dricka åt mig istället. Blev helt tårögd. Fina underbara älskling 💞 En sån liten grej betyder hela världen för mig. Finaste finaste du. 

Jag börjar må lite bättre. Dock trött som tusan än och brösten sprängs fortfarande. Men illamåendet håller sig borta nu iallafall. Men det har ersätts med ständigt hunger istället. Blir seriöst galen. Är hungrig konstant.  Hinner jämt svälja maten så är jag hungrig igen nästan. Antar att jag kommer bli världens jävla svullo om allt går vägen. 
Annars blir jag nog svullo ändå 😂 

Nåväl. Imorgon väntas kvällsjobb igen så barnen får va i goda händer med mormor och c/o 🖤

Kommentarer
Kommenterat av: ANna

Men guuuud va roligt-grattis!! Har inte kikat in här på ett tag men minsann händer det grejjer;-)
Kul!!

2018-01-16 kl 21:29:57

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤