andas frisk luft igen

i lördags 28.07.18 var vi på bröllop för världenste Siss’h och hennes Martin
Så magiskt och fint och tårarna gick defenitivt inte att hålla borta ❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags var vi på pinchos och åt, mamma och c/o och brorsan. 

(null)

Ett bra avslut på helgen. 

Nu är älskling och jobbar igen. Åkte redan kl 4 imorse. Och dagarna blir längre och längre. Och jag känner mig tamejtusan tyngre och tyngre. Även om jag gör alla hushålls sysslor här hemma när jag är själv så tar det ALL energi. Blir helt slut efteråt. Måtte graviditeten ta slut snart så jag blir en människa
Blir lätt irriterad, orkar typ INGENTING mer än att ligga i säng/soffa mellan allt som ska göras. 
TUR som haver att barnen är bästavänner 99% av tiden man är själv med dem så man kan få ligga och vila. 
Snart är mamma människa igen, och inte en vandrande ballong. 😩😩 

Imorgon ska det bli superduper varmt igen. Funderar på om man ska åka till leoslekland där det är svalt, eller om man ska lägga sig och plaska i sjön (?). Jag vet iallafall att jag inte kommer vilja vara hemma 😖. 
(null)

Vi har verkligen haft världens finaste sommar i historien. 
Mycket bad, lek, en hel sommar ledigt. Vi har varit i Göteborg på hotell, universeum och liseberg, skara sommarland, åland och sunne vattenland. OCH det har varit superduper fint väder. Det tackar jag för. Men, jag läängtar till hösten och kallare dagar med svamp-plock i skogen och en picknick korg. Långa härliga promenader med barn och hund. Kunna andas frisk luft igen. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤