Årets varmaste dag

(null)

(null)

OUUUHF! Vilken jobbig natt. Kunde inte somna in, å så fort jag gjorde det så vaknade jag. Lycka har bokstavligen legat på både mig och Celine så henne har jag fått buttat bort ett X antal gånger. Hoppas på en bättre natt inatt när stora hjärtat kommer hem 💙

Idag är det årets varmaste dag sägs det. Vilket känns redan 😩 Tur som är ska vi till Karlstad med morbror Jesper och handla. Antar att det är svalare i bil och affärer en sådan här dag. 😅 Ser fram emot ovädret som ska vara i helgen ❣️ 

(null)

Igår gick vi in i v37 och endast 4 veckor kvar till beräknad födelse. Om 6 veckor är bebis garanterat här. Och betydligt tidigare än så hoppas jag, mycket tidigare 😅 
Liten sparkar snart ut magen på mig tror jag. Vänder och bökar mest hela tiden så ska bli skönt när liten är ute och det är lugnt i magen sedan 😅🤭

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤