Hektisk dag

Ytterliggare en varm dag i almanackan blev det idag. DOCK utan bad (!!!!) Hör å häpna! Det får vi ta dubbelt av imorgon istället 😅 

Vi körde på frukost med mor å barn innan älskling körde igång med trappen och barnen lekte och jag försökte städa så gott det gick i vårat hem som inte sett skurmoppen eller dammsugaren på flera dagar. 

(null)


Vi lunchade även på bergvik. Och där ploppade ÄNTLIGEN Benjamins super lösa tand ut. Mitt i pannkakssylten hamnade den 😅 

(null)

Så nu är 6 stycken mjölktänder borta varav 4 tappade helt själv. STORA STORA KILLEN ❤️❤️

Älskling var även in på synundersökning för att förlänga sina högre behörigheter inom transporten. Han klarade sig utan glasögon denna gången med, konstigt nog! 

Innan vi for hem så blev det ett besök hos transportstyrelsen med. Man kan hinna med mycket under en dag har vi fått erfara 😂 

När vi kom hem så satte älskling igång med trappen, barnen härja som aldrig förr. Jag rensade och sorterade bebiskläder. ÄNTLIGEN. Och mitt i allt ringer siss’h och frågar om hon och Ellie får komma. SJÄLVKLART!! 

Så det blev fika och mys med dem på baksidan som avslut på denna hektiska dag ❣️ Imorgon hoppas vi på lite lugnare dag. 

Ska fortsätta tvätta bebiskläder. Första maskinen är tvättad och hängd. Tänk så litet 😍 Tänk att de kläderna snart ska pryda vårat lilla barn ❣️💙 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤