Jobbiga dagar

(null)

(null)

Det badas och det badas. Det ska bli så skönt att ha en egen pool att plaska i hos oss nästa sommar ❣️ 

I torsdags spenderade vi hela dagen hos familjen Ståhlklo. Vi hjälpte dem att klippa häcken och barnen lekte i princip hela tiden.  ❣️ 

Så igår fortsatte älskling med våran ena häck här hemma. Så på måndag ska vi köra ett flertal vändor till tippen med häck och gräs. OCH jag har fyllt min bil med skräp jag rensat idag. Jag har rensat sängkläder, gardiner, dukar, smycken, burkskåpet och gud vet allt! Imorgon ska jag ta garderoben på övervåningen med. OCH skillnaden i garderoberna och skåpen är enorma må ni tro 😅 Nu kan jag till och med bjuda in farmor så hon får se hur de ser ut. Innan hade jag skämta ögonen ur mig 😅 

(null)

(null)

Celine med Anakin ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Det har varit jobbiga dagar för Celine. Hon mat vägrar i stort set och dricker säkerligen alldeles för lite. Idag har hon ätit betydligt mycket mera. Men ikväll fick väl magen chocken efter jordgubbar och sås och youghurt så hon kräktes, MASSOR!!!! 
Tror att värmen är en stor bidragande orsak till att hon inte orkar äta. Humöret är HEMSKT och hon orkar verkligen inte med sig själv alla gånger. Lilla älskade vän ❣️ Hoppas du vaknar piggare imorgon när du somnade i pappas famn redan kvart i 7. 

(null)
(null)

(null)

Lycka kröp upp i Benjamins mini fotölj och la sig brevid mig som satt i soffan 😅 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤