Grillat är väl det godaste

(null)

(null)

I lördags eftermiddag när älskling kom hem blev det grillat. OH MY! Finns det något godare än grillat? 🤤🤤 Synd bara att man inte orkar äta hälften ens av det man igentligen skulle vilja för det tar stopp med engång. 
Men visst hade jag världens finaste kökshjälp som hjälpte till att förbereda salladen? 

Idag var det besök hos barnmorskan på morgonen så fick till och med ställa klockan för att väcka barn och hinna med hundrastningen innan. Hoppas inte det kommer bli alltför många gånger att man ställer väckarklockan i sommar 😂 
Hos barnmorskan gick allt bra iallafall. Hade dock bara gått upp 0,5 kg på 4 veckor. Inte så konstigt kanske eftersom jag inte orkat äta mer än 1 lunch/middag om dagen samt frukost och KANSKE kvällsmat, och sedan rör mig konstant i princip. Men magen växer perfekt och SF måttet var på 29. 
Så liten växer som den ska iallafall, vilket är huvudsaken ❣️ 

Efteråt blev det frukost hos mamma innan vi åkte hem en sväng och barnen fick jordgubbar och grädde. Sedan cyklade barnen och jag och Lycka promenerade till traktorlekparken för lek med Ida och barnen. efteråt följde de med till biblioteket så det har varit en superdag som avslutades med bad för barnen i poolen hos mormor innan regnet kom. Fantastiskt ❤️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤