Kan man älska mer?

(null)
 
Vecka 30. (29+5) 
Snart är vi i v31. 
Helt sjukt vad fort det går. 

Och det sjuka är att jag faktiskt inte känner mig så mycket gravid som jag igentligen är. 
Så det är ju tur att liten bökar och härjar runt i magen så man får någon känning utav h.n. 
Några sammandragningar har väl börjat komma smygandes men det är väntat och efterlängtat. Måste väl börja kännas någon gång? 

Börjar även att ha lite nedräkning.
Kanske ska börja tvätta bebiskläderna snart och se vad som ska packas i väskan? 
Eller när gör man det? 

Inte ens hämtat hem en säng och har ingen vagn än heller. Men det hinns 😅 
Tänkte vi skulle avnjuta semester tillsammans först innan jag/vi tar tag i bebis ’projektet’ 

Hur som haver så har allt gått så sjukt fort. 
Tänk att vi snart ska övergå till 5 stycken i familjen ❣️
Kan hjärtat växa ännu mer? 
Kan man älska ännu mer? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤