Jag hoppas



(null)

Jag hoppas allt ordnar sig för Bubbis ❤️
Att han har flera år kvar att leva. 
Bytt vetrinär, kommer aldrig mer återvända till Mjönäs. Aldrig! Så jag hoppas att det rättar till sig, om inte. Har han haft över 8 år fint och bra liv hos oss ❤️ 

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår hängde vi med bror, mamma och c/o på bergvik. Blev lunch och shopping. 
När vi kom hem sprang barnen upp och lekte och mamman slängde sig i säng och vilade innan det blev städning och skurning. Tackar gudarna för 3 ledighet. Längtar sååå tills Juni då jag får ha hela sommaren hemma med mina innan liten kommer till oss ❤️ 

(null)

Jag älskar dig. För allt du gör för mig och oss. För att du alltid finns där vid sidan av. För att du alltid är så fin och sätter oss i första hand. Alltid. ❤️

(null) (null)

(null)

(null)


Idag är jag ledig med barnen, så idag tänkte jag baka och frysa in tills Benjamin fyller år. Förhoppningsvis ska det finnas tills då 😂 
Han fyller visserligen inte förens nästa månad men eftersom jag jobbar jämt så är det lika bra att passa på. 

Hoppas alla får en bra dag. ✨




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤