Mina tussar

(null)
(null)
(null)
(null)

23 mars -18 
Vila ifrid mina tussar ❣️ 

På morgonen innan jobbet kissade jag som vanligt Chewy och går och kollar kaninerna. Tog upp mibbelina (Celine döpte henne, den långhåriga) Och känner att hon har världens största sår. Det är som om huden öppnat sig och blivit ett sår på sidan av magen. 
Förmodligen var det hudtumör. 

Så båda två tussarna fick gå vidare till himlen. Den vita var i stort set beroende av Mibbelina då hon nästan var blind samt att även hon hade en stor knöl på magen. (sägs va fettknöl men vad vet jag) 10 år blev ni nästan iallafall ❤️ 

men fytusan. Fastän jag är vuxen är det minst lika jobbigt att släppa taget om djur. Usch. 

Men vi har världens klokaste, finaste barn. 
Herregud vad kloka ni är redan ❤️ 


(null)

Och inte nog med att mina 2 tussar är borta. 
Kallejävel som alltid rymmer som jag gjort många magplask för i snön i vinter har nog rymt igen (?) Jag hålldd han och Anakin inlåsta några dagar men sen var Erik och öppnade buren till hagen för han tyckte synd om dem å sitta inlåsta. 
Och vips så smet han. Igen. Fast han kommer alltid tillbaka själv och hoppar in i hagen igen efter några timmar.
Men inte nu.
Nu har han inte synts till på 3 långa dagar
Älskade kära kaninjävel. Kom hem! 


Kommentarer
Kommenterat av: Angelica Wåhlin

Vilka sötnosar!

2018-03-26 kl 13:09:24
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤