kärleken i mitt liv

(null)

Du är på riktigt mannen i mitt liv. 
Han driver mig till vansinne, kan få mig att skratta så jag gråter. 
Han stöttar, han hjälper han finns där under dygnets alla timmar. 
Han pussar, kramar och älskar mig. Alltid. 
Han vill mig och barnen det bästa, jämt. 
Sätter oss alltid i första hand, även om det betyder att han får stå tillbaka ibland. 
Jag önskar att du gjorde mer saker för din skull ibland hjärtat. 
Det har aldrig varit så bra som det varit de sista åren med oss. 
Vi har växt som människor, vi har blivit ett team. 
Du är den jag vill leva med. Livet ut. 

(null)


Vi har även gått in i v26. Och jag mår bra fysiskt. Även psykiskt för tillfället. Vi vet vad vi ska göra om det inte är ’bra’ så det känns bra att vi kommit fram till ett gemensamt beslut. 

Men jag har inga sammandragningar än. 
Liten rör sig mestadels kvällar och nätter och det känns som om h.n ligger på tvären/tvärs över magen 😅 för de sparkar varken långt ner mot musen eller högt upp utan endast tvärs över. Så ska bli spännande när vi ska tillbaka till barnmorskan på måndag ❣️ Dock vrider å vänder h.n sig nog hela tiden. 

Men jag och vi längtar efter dig jätte mycket. Ska bli spännande att se vad det är som gömmer sig inom mig än en gång ❤️



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤