Min stora kärlek

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag kommer han hem, mannen i mitt liv 👆. 
Idag saknar jag han extra mycket.
Ser så mycket fram emot fredag-måndag. Har gått om varann helt och hållet i flera veckor nu känns det som. Så denna ledighet och ’mini semester’ till göteborg känns helt fantastiskt. 

Du ska bara veta vilken fantastisk människa du är med allt du åstadkommit. Med allt du förlorat så står du fortfarande med båda fötter på jorden och har åstadkommit mer än många andra gjort. Du är snart 3 barnsfar och är världens bästa pappa och man desutom. Du är allt vi någonsin kunnat drömma om. Du ställer alltid upp och finns där för alla i din närhet. Du tänker alltid mer på andra än dig själv. Om du bara visste visste vad betydelsefull du är. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤