Findag

(null)

Idag följde en tjej i Benjamins klass med oss hem efter skolan. Hon och Celine har lekt sååååå bra hela dagen ända tills det var innebandy träning. De hann även med att äta spagettie å köttfärsås med emellan leken. Så GISSA om Celine var nöjd när hon somnade ikväll? 

Och kors i taket!! Hon och Benjamin badade i nästan 30minuter utan att bråka!! Tillslut fick jag säga att de fick tvätta sig och komma upp för det blev kvällen. Så vi HOPPAS på en lika fin dag imorgon ❣️ 

Jag har iallafall krupit till sängs med Lycka. Barnen sover i sina sängar och jag ska alldeles strax slumra. 

Natti. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤