fyllda dagar

(null)

ALLA julklappar till barna är klara. Men låååångt ifrån är alla inslagna 😅 Känns som man slår in paket efter paket men alltid lika mycket kvar. OCH vi som sa att det inte skulle bli så mycket iår 🙄 
Nu ska bara småsaker inköpas inför jul så är vi klara sen 😍 

(null)

(null)

(null)

i söndags var vi och träffa uppfödarna igen och lite andra vovvsingar så de fick leka. Superkul! Man blir som en liten familj, en aplicadofamilj. 

(null) (null)
(null)

På måndagen under tiden som jag och Inez var på BVC och fick vaccinationer + vikt och mätning så lekte Celine och pappan i en lekpark i forshaga. Inez går upp fint i vikt och även längden drar hon iväg på. Skönt! Hade förväntat mig en hemsk eftermiddag/kväll, men hon sov rätt igenom allt ihop och sov i sin säng ända fram till 3 på natten från att jag la henne där i kl 22. Så skönt att hon kan sova i den första delen av natten. ❣️ Det har ALDRIG de andra 2 barna gjort 😅

Sen efter skolan hade Benjamin med sig 2 kompisar och Celine fick med sig en kompis hem. Så de var 3 barn med hem i måndags. Är barnen nöjda är jag nöjd. 
Älskling drog iväg å besiktade bilen och den gick igenom med blankt papper. Skönt när han lagt ner tusentals kronor på den. Så nu rullar den minst några år till hoppas jag. 

Igår hade Benjamin bara med sig en kompis hem efter skolan, men jösses vad de härja 😅 Så kul att se vänskapsband knyter sig ann ännu mer och kompisarna känner sig mer och mer hemma och bekväma med oss alla i famijen. Jag älskar att ha huset fullt i kompisar till barnen. De ska alltid känna att de är välkomna här. Även om det är fullt ös medvetslös 😅 
Jag passade även på att baka saffransbullar med vit choklad i. Sött som tusan men gott. 😍  Ska försöka hinna baka vanliga bullar någon dag med innan det blir julgodisbak med mor och barn. 

Idag hade Celine med sig en kompis och Benjamin. Så hade vi även Maja och Tindra här för mamma var med gmormor till csk. Känns som hon har stammkort där snart, men hoppas å tror såklart att allt ska va bra ❣️ 
Celine avslutade sin kväll på kören innan det blev kvällis å hon slocknade när klockan slagit 19. Jösses, vad ni sliter om dagarna ❣️ 

Imorgon börjar älskling att jobba igen efter en veckas ledighet. Det går i rasande fart så man hänger inte alls med. Imorgon ska iallafall Celine ha kompis med sig hem och sedan ska vi på innebandy. 

Fredag har vi inga planer alls. Kors i taket! Lördag ska vi på barnkalas i idrottshallen och pappan kommer hem ❣️ 

Söndag är det första advent och det ska städas och gå på skyldsöndag beroende på väder. 

Känner mig rent av lite stressad över att hinna med allt, varva ner. Sköta barn, hem, djur och allt som finns. Tackar gudarna över att jag har världens bästa man som hjälper mig med ALLT när han är hemma. ❣️ Vi ses om 3 dagar igen älskling. 

(null)

Majsan och Erik ❣️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤