så stolt. Upp över öronen.

(null)

(null)

(null)

I fredagskväll körde jag iväg mina 2 till halloweendisco hos våra kära vänner familjen Ståhlklo. De hade haft det superbra! Och pappan kom och hämtade dem i lastbilen som fick spendera kvällen hos oss ❣️ 

På lördagen spenderade vi också hos familjen Ståhlklo. Helt fantastiskt att sitta å prata i timmar om allt och ingenting. Om posetiva å negativa saker, om allt mellan himmel å hav. Så glad att ha ett bollplank. Aldrig behöva tänka sig för vad man säger. Man säger vad man tycker å tänker utan att behöva tänka efter. Du är den jag känt minst tid men som jag ändå kommit så sjukt nära. Och våra killar leker så sjukt bra. Hoppas bara tjejerna växer till sig och kan leka lika bra de med tillslut. 😅 

(null)

(null)

Igår var pappan och Celine och red. Och nu står hon i kö igen till ridskola. Dock vet hon inte vilken ridskola hon vill gå på. Om hon vill rida på små ponnies eller på stora ponnies. Det återstår att se. Nu rider vi de söndagar vi kan så länge. Hon var mer än nöjd när hon kom hem!!!! Ingen tvekan om att detta kommer bli en hästtjej ❣️ 

På eftermiddagen var det handbollsträning där man även ser vad Benjamin utvecklas varje träning!! Han tar för sig mer, lär sig mer. Vill lära sig och skaffar nya vänner. 

Jag blir så stolt över vad självständiga ni blir snabbt, även om vi alltid är med er, fast på kanten ibland så visar ni sån stor självständighet och trygghet redan.
Vi måste väl ändå göra ett bra jobb. 

Idag var det tillbaka i rutiner. Skolan för Benjamin och imorgon blir det dagis för Celine och ett BVC besök, ett försenat 4årsbesök. Vi håller tummarna för att hörsel och syntestet ska vara bra. Men det tror jag inte ska vara några problem. Hon ser å hör för mycket ibland känns det som 😅 Sedan kl 17 imorgon är det innebandy. Hej å få! Far å flyg, har aldrig haft så mycket att göra sen jag blev mammaledig. Jag är ju tamejtusan allt annat än ledig.. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤