virus

Igår myste Celine och jag hemma hela dagen. Benjamin va i skolan och hade en kompis med sig hem. Jag skulle hämta han men Eriks biljävel starta inte för batteriet är dåligt, så brorsan for å hämta dom. När de skulle ifrån skolan så starta inte hans heller så mamma fick komma å ge dem start hjälp 😅 Bjöd dem på fika för besväret ❣️ 

Imorse kom älskling hem på frukost å kaffe. Så tog han ut Lycka med. Och han körde Benjamin till skolan och Celine hakade på hon med. Hon älskar att åka lastbil med pappa. Förstår henne för det var häftigt tyckte jag med när pappa hade med hans jobblastbil hem. Blev iallafall en lyxmorgon för mig som satt å myste med Inez i soffan med en koppkaffe innan dagislämning. 

Idag har jag varit till barnmorskan för efterprat, vikt, blodtryck och preventinmedel. Blev ppiller, får hoppas att dessa funkar bättre än de jag hade sist. 😅 

Jag å lillan passade på att handla i forshaga medans vi var där. Stötte på pappamorfar på parkeringen så tog en handlings vända med han med. Sen fick han åka bakom hem ifall bilen skulle stanna. Den låter som åska å de luktar bränt när man bromsar. TACK å lov ska skiten lagas på fredag å sedan besiktigas. Måtte de inte vara något mera fel 😩 

Sen ska hjullager, olja å filter bytas på min med 😅 

Ikväll på innebandyn så började Celine få några enstaka prickar i ansiktet samt i händerna. Antar det är höstblåsor. Det går på dagis. Och hon hade hållt en pojke i handen och de hade pussats för hon är kär i han. Och så åkte han hem innan lunchen för han fick också prickar talade hon minsann om. Får hoppas att hon får lika lindrigt som Benjamins omgång av höstblåsor. Men då kan vi checka av det på listan ✅✅ Då kommer inte det sen igen iallafall. 
Bara invänta vattenkoppor som hon inte haft. Även det fick Benjamin lindrigt. Endast en kopp å feber. 

Inez sov i sin säng igår ifrån 21-24.  Och nu sover hon där med. Duktiga tjejen ❣️❣️ 

(null)


Imorgon väntas de en mys, städ, tvätt å lekdag hemma med Celine. Dock kommer hon bli fruktansvärt ledsen på mig eftersom hon vill till dagis. 😩❣️
Nedrans virussjukdommar. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤