Cellförändringar

(null)

(null)

(null)


I onsdags var vi och tog nytt cellprov. Läkarn tog in mig och prata med mig först. 
’Ser jag något kommer jag ta ett vävnadsprov också’ Vävnadsprov = de klipper utav en liten bit utav livmodertappen. 

~ Han klippte mig 3 gånger i tappen. 

Svaren skulle ta upp till 6-8 veckor. 

Även fast jag vet att han såg något så behöver det inte vara CIN 3 denna gången. Kanske bara är lättare cellförändringar så jag inte behöver operation igen. Sist var ju dommen cancer in situ. Malign tumör hade de ju tagit bort. Just för att cellförändringarna hade spritit sig så mycket. OCH visar det sig vara något i form av CIN 3 kommer jag förmodligen att ta bort livmodern. 

(null)

(null)

3 underbara barn är väl ändå allt man kan önska sig ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤