första snögubben

(null)

(null)

Den allra första snön föll ju i lördags 27/10 . Och idag vaknade vi upp till ett vitt snötäcke på backen. Dock blandat med en massa slask och regn! Men barnen helt lyriska och ut och gjorde sin allra första snögubbe. 
Önskar bara att jag vore lika lyrisk. Jag avskyr denna årstid. Vill bara skjussa fram tiden 6månader nu. Tur pappan i huset älskar att va ute på vintern och leka och härja i snön 😅 

(null)

Det spelas jätte mycket på fotbollsspelet som vi fick. Jösses vad kul! Nu vill jag ha ett stort stort rum med fotbollsspel, hockeyspel, biljardspel. Tv med projektor med lite bio känsla. 

Antingen får vi flytta till större hus, även fast vi redan bor på 169kvm. Eller så får vi göra om planlösningen här hemma så det går att få ihop till ett sådant rum på något vis 😏 Skulle ju va så kul sen när barnen blir större, och även nu såklart. 

(null)

Pappan tog med sig Celine å Benjamin på bio idag med Ida och barnen. Och sedan blev det lek hemma hos oss + extra barn. Så de va 7 barn sammanlagt på ovanvåningen som lekte ända tills vi drog iväg på innebandy träningen som numera ska va 2 gånger i veckan. Så hädanefter har benjamin 3 timmars träning med innebandy å handboll i veckan. Tur som är så älskar han det. 

Nu ska jag försöka sova. Jag och Celine har åkt på halsont så hoppas att vi kan sova bort det och vi vaknar friska som nötkärnor imorgon.

Och imorgon ska vi till BVC och se så minstingen växer som hon ska ❣️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤