Hur överlever man?

(null)

(null)

(null)

Igår tittade vi på filmen om Alexander. 
Idag barncancergalan. 

Både igår och idag låg Inez sovandes tryggt, gott och förhoppningsvis helt frisk på mitt bröst. Intill mina hjärtalslag. Och min stora fråga är. 

Hur fan överlever man som förälder om
ens eget kött och blod drabbas utav cancer? 
Hur är det möjligt? Jag vet ju självklart att man måste överleva och få en vardag att funka och finnas där och stötta och va stark. 
Men ändock. Det är helt obegripligt att barn ska behöva drabbas utav den där vidriga skiten. 
Jag blir arg, ledsen och förbannad. 

Jag hoppas att vi aldirig någonsin ska behöva få ett cancerbesked till våra barn. 
Aldrig någonsin. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤