magsjuka

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter en mysig dag med promenader, lek, skogspromenad till vårat höstpyssel, pysslat, målat, glassfest och skumbad så avslutade Celine fredagsmyset med MAGSJUKA! Hon har kräkts konstant i stort set sen 7 ca. Inte ens vatten kan hennes lilla kropp behålla 😩😩 3dje maskinen är i rullning och jag tvättar, tröstar och byter i sängen om vartannat. Skrubbar våra händer, duschar henne och byter vatten i spy hinken. Försöker få i henne vätska som hon sedan spyr ut igen, tar fram nytt glas med vatten i. Kramar henne och säger att jag hoppas det var sista spyan och att hon får sova nu. 

Hon sa nu sista gången hon spydde att hennes mage mår jätte mycket bättre nu. 
JAG hoppas det!! Och jag hoppas att vi alla andra klarar oss, så de inte tar omtag på Benjamin. Eller att vi andra får de. 
Nu vill vi bli friska 😩😩

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤