magsjuke tider

Idag slog jag och tjejerna på sovmorgon!! Jag vaknade efter klockan 8 och Celine också. Inez sov ända till 9 ca. Hur skönt som helst när man alltid vaknat mellan 6-7 nu. 

Så efter vi intagit frukost åkte stora hjärtat, jag och tjejerna till IKEA och handlade lite matskålar och smått å gott. 

Vid 13 kom Maja som vi skulle passa då mamma skulle på möte på jobbet. 

Celine gick med Tindra och Benjamin till biblioteket när de slutat skolan och lånade böcker och Benjamin gick på miniorerna. Vi hann även med lekparken och njuta utav de underbara höstvädret vi har denna 1 oktober. 

Innan mamma kom och hämtade Maja så hann hon att somna gott på Eriks bröst när de gått runt och sjunigt ’imse vimse spindel’ 
De två tillsammans är en fröjd för ögat ❣️ 

(null)

❣️ Tänk att det är MIN lillasyster som min man sitter och håller om som sover på hans bröst. Rätt häftigt att vi fick barn i nära ålder. Barnen kommer ju ha så himla skoj tillsammans framöver när de växer upp. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och ikväll badade Celine skumbad. 

(null)

(null)

Våran lilla stjärna ❣️ 
Även imorgon är dagis inställt då magsjukan cirkulerar. (hon var ledig i torsdags pga det, även imorgon) Rädda de som räddas kan tycker jag. Och ingen är nöjdare än Celine som får ytterliggare än dag med mamma och pappa ❣️ 

Älskar även kameran på älsklings telefon. 
Han uppdaterade sig till iphone 8 plus igår då hans telefon hux flux valde att sluta fungera. 

Nästa telefon blir nog banne mig en pluss för min del med, med tanke på vilken skillnad det är på kameran och korten. 😍

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤