Ny undersökning

(null)

Förut ringde det en sköterska ifrån gynmottagningen till mig. På onsdag ska jag dit igen för en ny gynundersökning, nya cellprov ska tas för att se så inte cellförändringarna kommit tillbaka. I april såg allt bra ut. Och jag hoppas innerligt att det förblir så. 

Glömmer aldrig när läkarn pratade med mig och Erik och förklarade 
" det finns 3 olika grader på cellförändringarna, grad 1, grad 2 och grad 3. Grad 3 är värst. Och det är det du har. " 

Där å då blev jag tom. Tänkte, ja men varför inte. Det är väl klart att det ska drabba mig. Och inte nog med att jag diagnotiserades med cancer in situs grad 3 så var jag gravid med. 

Och nu är lillan ute hos oss. Och brorsan ska med och passa henne i väntrummet under tiden jag genomgår nya prover och undersökning. Vad tusan skulle vi göra utan min familj?! Ni får verkligen våran vardag att gå ihop. Älskade älskade ni ❣️ 

Och nu hoppas vi att allt går bra nästa vecka. Vill inte genomgå en till sådan operation. Speciellt inte när lillan är så liten än. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤