Påfrestande

(null)

Medans bulldegen var på jäsning i förmiddags så passade vi på att ta en skogspromenad med Lycka vs olyckan. 

Var ju tydligen kanelbullensdag idag så jag och Celine passade på att göra kanel och vaniljbullar. Första gången jag testar mig på vaniljbullar men de blev fruktansvärt goda även dem. Ungefär som farmors sa brorsan så det var 10/10 kände jag där ✌️. 

(null)

(null)

Annars har vi inte gjort ett dugg idag. Jag har bärt på Inez i stort set hela dagen förutom skogspromenaden. Tack å lov har jag sele. Men blir otympligt och ruskit tungt ändå. 
De stora barnen har lekt förvånadsvärt bra stundvis. Däremellan har de skrikit å gråtit. 
Men de tog ett skumbad tillsammans på nästan en timme iallafall. 

Celine somnade innan jag hann att säga godnatt så hon var sliten efter att inte göra något. Hon slet nog ut sig i skumbadet kan jag troo. 

Vad morgondagen planer är vet vi inte. Ingenting spikat. Skönt att ta dagen som den kommer. Tänkte iallafall kanske dra med mig barnen och hunden så hon får härja utav sig och springa iallafall. Så hoppas vi på fint väder så det kanske kan bli en lekparkstur eller dyl. 

(null)

min stjärna, våran sista ❣️

Livet är komplett nu, men det är jobbigt som tusan. Som f-a-n på ren svenska med en liten. Men jävligt mycket kärlek. Såklart. 
Men att allt kretsar runt våran lilla, skriker hon får man pausa allt annat. Jag längtar tills hon blir större jämt nu, när man kan krypa upp i soffan allesammans å mysa. Bara va med Celine å Benjamin. 
Det är en stor omställning att alltid ha en liten mitt emellan oss. Vet att tiden går så fruktansvärt fort så jag njuter av bebis tiden. Tro mig. Och jag försöker hitta rutiner och en vardag som passar oss bäst. 
Tänk att jag är 3barnsmor. Till 1 helt underbar pojk, 1 helt underbar fin tjej, OCH våran minsta lilla fina tjej som blir 6 veckor på lördag. ❣️ 

Ska bli så otroligt spännande att följa och forma dessa barn. Se till att de växer upp till starka, trygga och kärleksfulla individer. 
Tänk att Erik och jag har skapat dessa. 
Tillsammans ❣️ 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤