4cm!!!

(null)

Natten som var va inge rolig alls. Inez hade skrikfest mer eller mindre hela kvällen igår och inatt. Ingen aning om vad som var fel. Men något var det. Lilla lilla hjärtat ❣️ 
Idag har hon dock sovit hela dagen förutom skitkalas och tankning av mat. 
Vi har även varit till BVC och vägt och mätt. Hon har växt 4!!!!!cm på 12 dagar. Hur ens är det möjligt?! Och hon går upp alldeles perfekt i vikt med. ❣️ 

(null)

Grabbarna grus ❣️ 
Som fann varann på dagis i tidig tidig ålder. Och vilken fin vänskap ni utvecklat på denna korta tid, eller långa tid i ert liv. Det ska bli så kul att följa eran vänskaps resa 💙 
Och sen att Lokes mamma har blivit en av mina närmre vänner är jag också fruktansvärt glad över. Hela familjen Ståhlklo är ja glad över 🖤 

Imorgon är det fredag och sista dagen i skolan för Benjamin innan han går på helg. 
Och i helgen väntas det släktträff på min morfars sida och på söndag familjedag i forshaga förhoppningsvis om vädret vill tillåta. 
Jag tänkte även försöka ge mig på att baka bullar inför Celines 4års kalas. 
Igår var hon även på kören. Vilket hon tyckte var super kul. Tänk att äveb hon nu ska hitta sina fritidsintressen. 
Benjamin väntar tappert på att innebandyn ska dra igång 💙

(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤