En fin dag ❤️

Första dagen ensam som 3 barns mor. Och det gick ju galant! Dock öppnade sig himlen bokstavligen när vi skulle gå till skolan. Men det gick det med. De va utrustade med regnatövlar, paraply å regnkläder. Det var värre för min del. 

Så efter frukost och lite städning åkte jag och Celine till karlstad så jag fick köpa mig gummistövlar. Handlade även med lite hygienartiklar. MEN nu är jag redo för ytterliggare en regnpromenad imorgon. 

Efter lite shopping ville Celine ha hamburgare till lunch så vi svängde in på burger king så hon fick sig lunch och Inez fick lite mat med. 
Det blev en mysig förmiddag med mina tjejer ❣️ 

Sedan hem snabbt och kissa Lycka innan vi hämtade Benjamin och körde han på miniorerna och vi lämnade tillbaka böcker på bibblan och hon fick låna sig nya. 

Denna dagen har gått i rasande fart bokstavligen. Och imorgon är det skola och dagis. Celine får bestämma själv när och om hon vill till dagis nu när jag/vi är hemma. Vill inte att hon ska känna sig tvingad att gå till dagis utan det får vara helt på hennes vilkor nu när jag är mammaledig. 
De är bara små engång i livet så man får passa på att ha dem hemma ❣️ Sedan när man jobbar och de är skola så har de ju tyvärr inget val. 

(null)

Min stora tjej som var super nöjd med lunchen ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤