Full rulle

(null)

(null)

Tulpanerna älskling fick av pappa och AM för 1vecka sedan står sig fina än ❣️ 

(null)

I fredags efter vi varit till IKEA och hämtat ut mat på MAXI åkte vi till Ronja i någon timme. där fick Celine mumsa på melon 😅 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår tog älskling med sig de 2 stora till mariebergsskogen och åkte skridskor och lekte. Jag och Inez passade på att ta 1 timmes promenad med Lycka, tvätta, byta i sängarna och skura badrummet från golv till tak. 
På eftermiddagen bakade vi hemmagjord pizza. Och barna gick och åkte skridskor igen. Benjamin har bara åkt 2 gånger, MEN han är redan så fruktansvärt duktig!!! Blir nog hockey till hösten/vintern för denna grabb. ✌️✌️ 
Även Celine kan jag tro.

Nu är älskling och tränar. Sen i eftermiddag ska jag på ljusparty medans Inez är med pappan och sedan ska han träna innebandy. Dagen är full planerad som i vanlig ordning. 😅 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤