ledsamt

Ååååå sjukstugan fortsätter!! 

Vi var och red igår med Celine och därefter åkte hon på hög feber. Hon hade även haft ont i örat natt till igår så hon fick alvedon och somnade med engång därefter att vi var vakna mellan 12-03/04. På morgonen mådde hon bättre så hon ville både rida och sedan leka med kompis. Men när vi kom hem så tvärslocknade hon och där någonstans kom febern. ☹️☹️

(null)

(null)

(null)

Inez är bättre. Ätit bättr i eftermiddag och kväll. Snorar inte lika mycket och det rosslar inte lika mycket i bröstet. 

Men Benjamin har börjat hosta och jag och älskling känner oss halv risiga från och till. 

FAN vad trött jag är på detta. Celine har inte varit på dagis på hela månaden och lääängtar till kompisarna. Det har vart magsjuka och influensa där, och nu feber och influensa/förskyldning här hemma. Måtte det bli bättre snart. ☹️☹️

Imorgon är planen iallafall att pappan ska va med Benjamin i skolan. Och Celine ska vila sig frisk. Och jag försöka gå ut på min vanliga promenad på 5-7 km. 

Någon som sitter på ett dundertips mot förskyldning mer än vila vila vila och vätska?? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤