älskade barn

(null)

Ikväll frågade Benjamin för 3-4de gången om han får hålla/bära Inez. Blir så glad när han ber om det. Han ’närmar’ sig sakta men säkert. Hon har nog varit lite läskig när hon varit så minimini. Men nu när hon växt till sig så känns de ’säkrare’ 

Men han är så rädd om henne. Han är med å tröstar, försöker få henne skratta när hon är ledsen. Vaktar henne, ser till att hon har de bra. Han undrar hela tiden vad som händer pm hon blir sjuk. Måste vi sova på sjukhuset igen då? Älskade grabb. Du bär på så mycket kärlek i din kropp. Lika mycket som lillasyster. Vi måste ha gjort ett förbannat bra jobb ❣️ 

(null)

(null)

Celine och jag har lekt på hennes rum idag. Och byggt ihop legofriends, vi har spelat och hämtat ut paket och handlat lite. Varför handlar man endast till barn och mannen och ALDRIG till sig själv? Jag om någon behöver kläder men köper ALDRIG till mig själv. Kanske ska börja göra det. Vet jag ska handla lite inför jobbet iallafall 🤗🤗 

Sen i eftermiddag fixade barna mellis och jag tog mig en dusch. Och sen spelade vi memory innan barna plummsa i badet innan kvällsmyset och kvällsmaten. De är däckade sen lääääänge och sover i sina sängar. Alla barn. Endast jag och Lycka i sängen ❣️ 

Imorgon kommer älskling hem till osssssss ❣️❣️Vad vi ska hitta på imorgon vet jag inte, Benjamin leker nog antagligen med kompis. Men vi får se vad helgen bjuder på. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤