Ett gott nytt år

Och så var det gott nytt år igen! 
Kan inte förstå att det är 2019!!! 
Vi kommer detta år få en 7åring i huset och en 5åring OCH en 1åring!!! 
Helt galet. 

(null)

(null)

(null)

Jullovet är snart till sin ända. På gott och ont. Vi har haft sovmornar till efter 9, vi har haft vilodagar, kompisdagar, pappan har vart med dem till leos, vi har haft spela spel dagar, hälsat på gammelfarmor innan jul, Celine har vart halvkrasslig, Benjamin blött näsblod i omgångar och Inez har åkt på världens snuva. 

MEN vi går förhoppningsvis mot ljusare tider och idag åkte julgardinerna ut och nystrukna gardiner upp och julstjärnan ut och den vanliga lampan fram. 
Snickaren var här idag och gick igenom vad vi ska göra. Vi ska ju bygga pooldäck runt poolen, sen en trall som går runt halva huset och en altandörr och nytt fönster iköket. OCH så kommer jag ääääntligen få dubbeldörr till huvudentren och en ny dörr till andra ingången. 
Så nu inävntar vi mäklaren på onsdag för att göra en ny värdering av huset. Ska bli fruktansvärt spännande att se hur mycket det har höjts. 
Och vad det kan tänkas höjas till när vi gjort resterande renovering. 

(null)

En mindre pigg gumma ❣️ 

(null)

(null)

(null)

❣️❣️❣️ 

Älskling har dragit till en kompis och imorgon ska han iväg och hämta 40!!!!!kg älgkött. Hur vi nu ska få plats med det vet jag inte då han storhandlade förra veckan så frysen är full. Förutom glasslådan som ska fyllas upp igen. 
Så det ska bli spännande att se hur han löser det 😅
Han är iallafall supernöjd då han ej ätit älgkött sen pappa hans levde ❣️

Och jag ska väl roa mig med att roa Inez och de andra barna om de ej följer med pappan imorgon OCH stor städa huset inför mäklaren. Varenda vrå i huset ska vara städat. Erik ska måla lister på måndag och finfixa lite här å var.   
Kan tro att Erik kommer va trött på mig innan onsdag och min städnoja, vilket han lätt kan bli. Jag får tacka farmor för att städningen gick i arv till mig 😅 

(null)

Världens finaste älskling var och klippte sig igår ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤