fullt upp

I lördags lekte Benjamin med kompis och jag roade Celine och lillan. Pappan kom hem tidigt till oss med ❣️ 

På söndagen var pappan å de stora och åkte pulka medans lillan och jag städade och var på promenad. På eftermiddagen blev de matlagning, handling och mys ❣️ 

Igår var det skola för Benjamin och Celine och jag var ute på promenad och i lekparken. Vid halv ett kom Majsan hit och mamma for på möte. Benjamin hämtades hem och han å Jeppe spelade lite tvspel. 
Efter Majsan åkt hem var det raka vägen till biblioteket och lämnade tillbaka böcker och lånade nya innan det var dags för bamsegympa. 
Celine var hur nöjd som helst och hade väntat helda dagen på detta ❣️ 
Benjamin var med nöjd då han med fick springa runt och härja slut på den sista energin han hade kvar 😅 

Idag har de vart på skola och dagis medans mamman vart på långpromenad och haft frukost hos mamma och kaffe hos Annie. I eftermiddag var vi hos Ida och barnen innan innebandyn. 
HERREGUD säger jag bara. Hur kan vi ha så fullt upp jämt? 😅

Imorgon blir det en minst sagt fullspäckad dag igen. Hua! Om ett par år ska älskling å jag checka in på ett hotell å unna oss lite egentid och SÖMN. 😅 Tack å lov sover ju den minsta på nätterna. Än så länge 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤