Intervjuer

(null)

(null)

Helgen gick som vanligt ruskit fort! I lördags morse efter frukost blev Celine hämtad utav pappan så hon följde med och åkte lastbil i ett par timmar så åkte jag och Inez och hämtade henne i karlstad på eftermiddagen. Benjamin lämnade jag till Jesper. Och gissa om Benjamin var nöjd?! Var bara för namnet. Han va i paradiset 😅 

På söndagen så sken solen så jag trotsade förskyldningen och tog en promenad. Härligt! Sedan efter lunch kom det en dagis kompis hit till Celine och efter det dök brorsan in till oss i någon timme. 

(null)

Bästa finaste bror, morbror, svåger och gudfar ❣️

(null)

Ett stycke glatt odjur ❣️ 

Igår efter skolan åkte vi till familjen Ståhlklo innan vi for på gympan. Nu har vi aktiviteter mån-tors igen. Kören började äntligen i onsdags igen. 👏 

Och idag har jag haft 2 telefon intervjuer och så har de varit hem till oss och fotograferat. Mer om det får ni se i tidningen imorgon. 
Spännande. 🙌 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤