Sportlovet

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sportlovet gick faktiskt över förväntan. 
Barna å jag var på bio på torsdagen och pappan va hemma med lillan. ❣️
Skönt att bara komma iväg med de stora. ❣️
Annars har det lekts med kompisar och i lördags grillade vi med familjen Ståhlklo och i söndags firade vi brorsan som fyllde 25ÅR!!! 

(null)

(null)

Igår tog pappan med sig Celine till leos och lekte medans Benjamin var tillbaka på skolan ❣️ 

(null)

(null)

OCH IDAG! Dagen D! Äntligen var det dagis!! Som Celine väntat på denna dag. Sen i Januari 😅 Hela februari var hon hemma pga sjukdomar på dagis. Men nu är förhoppningsvis det värsta över och hon/vi är tillbaka i rutiner igen.

(null)

Så idag när Inez sov så åkte jag till jobbet. Imorgon ska jag tillbaka å fixa delegering å prata med chefen. Shiiiiit, jag börjar snart jobba igen!!! Såååå skönt det ska bli 🙌🙌🙌 
OCH förhoppningsvis ska jag läsa några kurser i höst. 

Sen efter skolan/dagis hade barnen med sig sina 2 kusiner hit så Celine har lekt med dem. Och nu efter de åkt hem åkte de raka vägen till innebandyn. Jag och Inez har slagit ner oss i soffan. Hon tvärdäcka. 😅 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤