7!!!ÅR!!

(null)

Idag fyller hon 7 år. Våran stora tjej ❤️ 
Helt sjukt vad fort det går och det säger jag varje år. Men herregud ❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tänk att hon varit så liten. Svårt att föreställa sig och komma ihåg. Nu är hon en stor tjej som växer i både längd, humör och personlighet. 💛 

Hon var iallafall hur nööjd som helst med dagen och över alla fina människor som kom och firade henne och grattat henne. 

Vi avslutade med tacos med emma och barnen. 
Pappan har åkt och jobbat och nu är det jag, barnen och djuren igen. 

Hemma har vi liten förskyldning bland Benjamin och Inez. Hostar å snorar. Även jag var sjuk söndag-måndag i form av värk i kropp och ont i halsen. Gjorde negativt corona test så de är bara att tacka förskola för förskyldningsbacillerna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ska försöka bli bättre på att uppdatera å lägga in bilder här. 🌟 Men är så sjuuuuuukt kvällstrött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna på kvällen för att skriva. 

Börjar man bli gammal när man snart är 30?! 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤