Jul. 22, 2014

Irriterad till max, innan jag ens vet hur det ligger till är jag irriterad. Var in på försäkringskassans hemsida förut och kollade om de fått in papperna ang havandeskapspenning ( då de borde fått de då de va typ 1 månad sen jag skickade in de) men det står INGENTING ang det. Står bara vabdagarna å sjukanmälan osv. Trött och förbannad jag blir om det skulle va så att apskaften har tappat bort papperna och skyller att jag ej skickat in?! är ju som sagt inte första gången de krånglar. Och jag är livrädd för att få gå ut och jobba deltid när jag vet att jag inte klarar av det eftersom jag inte ens orkar hålla på här hemma typ.

HÅLL TUMMARNA FÖR ATT DE HAR FÅTT IN INTYGET Å ATT DE LIGGER UNDER BEHANDLING!!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤