141125

Som sagt så blir det inte så tätt mellan blogginläggen, ni får ha överseende med det. Prioriterar annat och inte det lättaste att hinna med de där 2 minuterna man är ensam och ifred. Minns knappt när jag satt på toan i lugn och ro ;) så är det väl som den 2 barnsmor man är. 
 
Ikväll har vi iallafall slängt en halv gris i frysen. Delat med mor så nu har vi mat igen ett tag framöver. Känns härligt å veta att vi ej ska svälta denna månad iallafall å inte nästa heller eftersom de är jul då. . Jösses!! 
 
Imorgon efter vi åkt med fisen till dagis ska vi till sötaste Annie på morgon kaffe innan det är dags för ett BVC besök för lillan. Ska bli spännande att se vad längd och vikt är nu, sist hade hon växt flera cm på någon vecka bara. Så efter vi är klara ska vi åka och köpa strumpbyxor till henne. Tightsen vi köpte för ett tag sen växte hon ur nästan med desamma. Hon läääääär bli dyr i drift tösabeten ;) å Benjamin ska vi inte tala om vad han vväxer och utvecklas hela tiden, kan inte komma på när han blev så stor och förståndig. Han gör mig så stolt vareviga dag. Det är så man får nypa sig i armen ibland och fråga sig själv vad för gott man har gjort för att förstjäna allt detta som jag har. Sån lycka <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤