Oct. 25, 2014

Fan vad jag är sugen på att lära mig fota, på riktigt. Med en systemkamera.
Ta fina bilder på barna, oss i familjen.
Jag vill bli säker inför att även bli fotad. Ta fina familjekort. Ha stora förstoringar på oss i huset. Lite själviskt kanske det låter, MEN det blir så mycket mer personligt då tycker jag än med vanliga kort/tavlor som mer än halva Sveriges befolkning kanske redan har.

Så när jag har börjat jobba och vi kommit iordning och igång med allt så kanske man kan unna familjen en systemkamera? Vore ju något ;) . En sak i taget.

Skulle kört på film mys med stora hjärtat ikväll men har varit jätte trött hela dagen. Vet ej varför. Hoppas att jag är piggare imorgon.

Imorgon skulle vi bli bjudna på rostad bröd och kaffe hos mor&Leffa. Och på eftermiddagen så ska vi till tomten på 'tömtehälja' får se hur det levererar ;) .
Tror även pappa skulle till farbror Niklas och låna garaget och byta till vinterskor på min bil. Isåfall blir det ju att följa med upp dit och förgylla dagen för fisen <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤