Sep. 27, 2014

Idag fick jag och lillan sovmorgon till tjugo i 9 när lillfis och pappan kom upp och sa att det var frukost. Passade även på att ta en härlig dusch innan vi traskade ner och åt frukost och vi åkte till Annie och c/o.





idag har lillan på sig en jeansklänning hon fick av sin mormor.<3


Lillfisen imorse när han och pappa var ute och gick med hundarna. Han har på sig sina nya skor, älskar sånna skor. Tror att jag också ska köpa mig ett par sånna. I november ska jag inhandla både skor och kläder till mig, de tycker jag väl ändå att jag är värd?;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤