150415

 
I eftermiddags var det skum och bubbelbad må ni tro. Skum överallt och 2 helt överlyckliga barn, helt fantastiskt vad det värmer i hjärtat. Speciellt när Benjamin skrattar och tjoar och lyckan skiner i ögonen på honom. ❤
 
Imorgon är det sista dagen på dagis och sista dagen för jobb för stora hjärtat innan helg och födelsedags kalas. Så ska med mor imorgon när hon ska köpa present till fisen. Jag och barnen slängde ihop 2 sorters muffins i eftermiddags också. Imorgon blir det bullar och vanliga muffins med.  Samt att tårtan ska förbereda sig. Huuua!  Man fyller bara 3år engång, våran stora prins ❤
 
Lillfisa fick yoghurt imorse av mig. Hon ÄLSKAR allt med mat. Ikväll åt vi stuvade makaroner och igår fick hon hemmagjord spagettie och köttfärsås. Barnmat duger inte alls. 
 
 
Ser ni vilken fin syster jag har!?  Och så stor hon har blivit. Så kul att ha henne hos ooss, så sällan vi har henne nu. Å som jag längtar till att ha alldeles egen tid med henne. Gå på bio och äta ute. Bara C blir tillräckligt stor ska vi spika in en syster dag/kväll. Min fina fina syster ❤
 
Ser ni förövrigt vad Benjamin tittar i håret på henn?  Han ÄLSKAR hår, tjatar hela tiden att hon ska ha fläta eller boll. Haha, han skulle nog ha långt hår våran kille så jag fick fläta hans ;) bara hoppas att C får långt tjockt fint hår som Tindra och jag har. Dock är mist avklippt nu, men det växer som ogräs!!!
 
Nu ska det sussas, Benjamin sover i sängen och C i sin. Blev förövrigt jätte stolt på henne ikväll, som alltid då hon somnar i sin säng sedan förra fredagen. Iallafall så vaknade hon efter en timme och ville ha mat så jag tog upp henne och gav henne sedan la jag ner henne i sängen och gick ut. Och hon somna. SJÄLV, utan ett pip. Gissa om jag blev stolt!? 
 
Var även på utvecklings samtal för B idag.  Även där blev jag så stolt!! Jösses att älskling och jag har lyckats så bra. Perfect teame!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤