STOLT

Ligger ny duschad i sängen med en sovande Celine intill en som sover med djupa andetag. Helt ljuvligt är det att lyssna på 💜 
Och för att fortsätta skryta över henne så sov hon ända till 5.15 i sin säng i morse då jag vaknade och skulle på toa. Vem vet hur länge hon hade sovit annars? 
Benjamin var tvärt om på natterna. Vaken jätte ofta med honom och ammade. Medans Celine sover hela nätterna i stort set med välling när hon ska sova och sedan tidigt på morgonen.
Men blir väl ett jäkla liv sen när nappen och vällingen ska veck ;) . men det blir då det.
 
Benjamin är på dagis och leker och busar förhoppningsvis. Han satte sig på en bänk med en fröken istället för att springa runt. Han är verkligen lugnet själv han ;) . när jag vände mig om så ser jag att han vinkar hejdå till mig. Mammas stora älskling!! 
 
I september ska han ta sig 1 veckas lov innan C skolas in och jag börjar jobba, då blir det tidiga mornar på dsgis igen. Föehoppningsvis korta dagar så det inte blir hela dagar. (Sånt har jag inte samvete för :( ) 
 
 
Gamla kort men jag älskar dom! Tänk vad mycket lycka och kärlek barn giver oss samidigt som de gav oss daller på magen, bristningar, trötthet, man går som sista prioritering dagligen, men ändock så är allt så VÄRT DE 💜
 
när vi hämtar B på dagis så ska vi åka till Louise och Emanuel och leka och pimpla kaffe. Ska bli jättekul som vanligt!! Den människan giver en så otroligt mycket posetiv energi. 
 
 
 
Förövrigt så läääängtar jag tills den dagen vi har en egen ponny/hästar och stall med hönor och alla möjliga djur. Tänk vad mycket det där stället giver oss alla 💜
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤