Mixtrar

 
Jag har mixtrat lite med mig själv senaste tiden. Tagit ppillret på kvällen ist för morgonen. För alltid ett par timmar efter jag tagit får jag sprängande huvudvärk, illamående och magen lägger av. Tänkte ifall jag tar de på kvällen kanske jag slipper de. Dock när jag vaknar och ska ge C välling är jag gasig i magen och rapar sådär surt å äckligt ist!!
 
Häromdagen vid julafton glömde jag helt att ta pillret och mådde hur bra som helst!! Kunde käka och vara precis som vanligt utan illamående el magont. 
 
Nu tog jag ppillret direkt när jag slutat jobba vid 13. När jag natta barnen vid halv 7 ikväll kändes de som livet är påväg bort. Illamåendet är tillbaka och tröttheten kom som ett brev på posten. Det måste bara vara ppillrena!! Vad tror ni?
 
Jag ska sluta med dessa jag äter nu (prionelle) och kontakta barnmorskan imorgon och se om hon kan ge mig annat. Orkar banne mig inte må såhär längre. 
Ni har inge tips? Vi är nöjda och glada för livet vi har nu och vill inte ha mera barn än på många många år ;) 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Mycke reklam för naturalcycles nuförtiden ,kanske värt att testa?inge hormoner,används även för de som vill ha koll på ägglossningen å bli med barn.

2015-12-28 kl 12:30:19

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤