Stängt av

Nu är det glest mellan blogginläggen. Men finner inga ord, meningar eller rader att skriva. Jag orkar inte.
Orkar inte tänka efter. Jag sa till Terese en dag på jobbet att jag orkar inte ens vara ledsen, för skulle jag bli ledsen så skulle jag bli LEDSEN. Jag har tryckt på en avstägningsknapp. För skulle jag ta på den så skulle jag nog inte kunna stänga av igen. Jag tänker inte på att Baraa är borta. Samma som med Tbjörn. Jag vet ju att de är de. Men tar inte in de. Jag tänker inte. Vill inte gå runt och gråta, vara ledsen. Tänka eller prata om de. Jag har stängt av. 
 
Jag såg en liten pojke på instagram förut som har den mest aggressivaste blodcancern. Han är 1år. Tänk om det skulle vara Celine.. Fan vilka kämpar alla är med cancer. Och fan vad jag hatar denna sjukdom. Jag verkligen hatar den. 
 
Denna helg är de jobbhelg igen. Tur som är är älskling pappaledig i en hel månad nu. Så kommer se han massor ändå trots allt jobbande emellanåt. Betyder mycket att ha dig hemma, framför allt för barnen med 💜 du är världens bästa pappa! På ALLA plan 💜💜 
 
Igår sov jag med Celine i nästan 3 timmar. Välbehövligt! Då hon var vaken 1 ggn i timmen natten innan. Antar de kommer komma tänder inom kort eller något. 
 
 
Det finaste i mitt liv 💜 
 
Jag vet även att nästa höst eller något ska jag tatuera mig. 1 tatuering ska jag ha på ena vaden och de ska va ett rosabandet band med ett stort kors och hjärta med någon text och en massa krimskrams som minne till de vi förlorat/förlorar i cancer. 
 
Sen ska jag även ha ett evighetstecken som symboliserar min kärlek till familjen på armen någonstans och ÄVEN en egen Celine tatuering.
Jag lääängtar så tills att få fylla kroppen med dessa tatueringar 💜  Har dock inte den minsta aning om hur Celines tatuering ska se ut. Benjamins är ju ett stort klockur med tiden å datum osv, en black and grey. Skulle vilja ha Celines i färg. Tips? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤