kryper ur skinnet

Idag är det ingen bra dag. Ont i magen så jag kryper ur skinnet!!! All tacos, glass igår, choklad, friterade  pommes har satt sina spår. Att jag aldrig aldrig aldrig lär mig :'( har världens mest känsligaste mage.
 
Tur att pappan är hemma. B å han är nu ute med hundar, åker pulka,  leker i lekparken osv. Har varit en sån där super super helg man bara hoppas på. TACK för att jag är så lyckligt lottad!! 
 
Annars under veckan har det inte skett mycket,  varit hos bästavän och Jimmy, pappa har varit hit med frukt till fisen eftersom godis mm är förbud under veckor och sött med om jag får bestämma, Stella och Emma har varit hit, gammelmormor passade Benjamin så fick jag, C och älskling åka och handla mat och kläder till fisen å stora älskling tog en snabb myslunch  med. Det behövdes <3
 
Våran nya kisse som vi fick för 2veckor sen blir  tuffare å tuffare å törs komma fram nu, rackarns vilken myskisse  hon är. Så söööt!! 
 
Nu är det ju somsagt bara 2 dagar kvar tills Benjamin ska sövas och ta bort 2 tänder, ska bli skönt när det är klart. Älskade älskade gubben min <3 tur mamma är med. Världens bästa. 
 
Benjamin är iallafall hemma hela veckan och myser  med oss så jag vet att han orkar äta osv och återhämtar sig som han ska efter ingreppet.
Ska bli mysigt, inte bbehöva sstressa på morgonen. Bara låta dagen va och ta den som den kommer, fantastiskt. Så ffyller älskliing 25år också på tisdag, och katten Gunnar ska kastreras. 
 
Nåväl. Nu har Erik och Benjamin  hunnit  ut och åker pulka. Ska jag försöka orka laga mat snart. 
 
Hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤