Yeeey!!

V29 senast drar jag igång och jobbar, 3-4v på schema!!! Alldeles pirrig och jätte lycklig över det!! Så imorgon ska det skrivas anställningsavtal för året ut. Så glad!!! ❤
Lite tråkigt när det är under älsklings semester, dock får han ensam tid med barnen och det är ju inte varje dag, hela dagar.  + att det ska bli skönt att få komma tillbaka till det man älskar, jag älskar att jobba!! Jag älskar verkligen mitt arbete. Och att kunna få spara föräldradagar betyder också enormt mycket så slipper jag ta utav Erik. 
 
Idag har jag inte ammat på hela dagen.  C somnade på 2 minuter i kväll, får se hur länge hon sover. Men är iallafall så sjukt stolt över henne ❤ kommer fortsätta amma på natten en stund till, vemvet,  hon kanske slutar automatiskt. Vill ej att hon ska dricka välling på natten eller nått sånt då det känns som ett störmoment. Vill att hon ska kunna sova hela nätterna som Benjamin när jag slutade amma på natten. Med engång då började han sova hela nätterna. Så duktig var/är han. Ska prata med BVC till veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤