Ingen självklarhet

 
Nu är första advent till ända och ännu en arbetshelg över. Nu är vi lediga imorgon innan vi kör tis-fredag igen. Ska mysa all min tid imorgon med barnen. För i veckan tänkte jag få tid över till att åka och träffa Baraa om hon orkar med det efter jag slutat jobba. 
 
Så vet ni vad? Ta aldrig förgivet att ni har någon hos er föralltid. För det har ni inte, "alla ska vi den vägen vandra, vissa tiidigare, vissa senare." så vad ni än gör. Älska lite mera, njuut mera, visa mer kärlek, ömhet, respekt, lyssna mer. Va en bra vän, kollega, partner, familjemedlem osvosv. Livet är alldeles för kort. Det finns inga självklarheter i livet. Vi har här och nu. Tänk på det.
 
 
Och med det tackar jag för en helt fantastisk helg trots allt jävla elände.
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤