Vilken dag!

Jösses vilken härlig dag!!! 
En sån där bra dag från början till slut. 
 
Vi började med frukost innan vi begav oss ut i solen och älskling drog upp betongplattorna. Benjamin satte på sig trädgårdshandskarna han fick när han fyllde år av mor och Leffa och letade efter mask inför fiskningen med pappa. 
 
 
 
När man försöker och vill få en sån där mysig och bra bild när man har picknick. Haha ni ser ju hur det gick ;) vi hade iallafall en jätte jätte mysig förmiddag ute . Och jädrans vilken skillnad det kommer bli när garaget får sig ny brädfodring, färg och gräset växer. Kan knappt bärga mig!!! Till helgen slängs det på jord och massvis med gräsfrön så får vi hoppas det blir sol varmt och regn emellanåt så det växer som bara tusan!! 
 
Under tiden jag och Celine sov så åkte ju älskling och Benjamin och fiska. Tony var med också. (Eriks farbror) så synd nu när man inte bor på vargåna. Man ses jätte sällan. Ser varann på affären snabbt då och då. Så jag hade två nöjda grabbar när de kom hem :)
 
 
Hahah å fiskelycka var de kan ni tro!! Ser ni i handen? Benjamin lyckades å fånga upp den med fiskehåven han fick av sin morfar. Överlycklig va han!! Tills han mosa den i 3 delar å inte hitta den igen ;) . innan de hade han velat sova med den. Hahah.
 
Och i kväll var älskling och B iväg och försökte få mera fiskelycka.. Så under tiden åkte jag och Celine till farmor/gammelfarmor och fick oss kaffe/saft och bullar. Så mysigt. Sen kom även pappan och Benjamin in en sväng innan vi åkte hem. Var där i 1.5 timme nästan och det kändes som 10 minuter. Ända till läggdags var vi där.
Till sommaren kommer Benjamin och Erik vara där och hjälpa till och trimma, båda älskar de. Om de gick så skulle Benjamin kunna klippa gräset 7 dagar i veckan alla dagar om året. Och grannen har tagit fram robotgräsklipparen så Benjamin sprang dit och kolla när jag berättade det. Det var måååånga timmar som spenderades framför den förra året. Han vill själv ha en sån ;) 
 
Imorgon jobbar älskling så vad barnen och jag hittar på har jag ingen aning om. Börjar jobba 16.30 så hoppas på fint härligt väder innan de så vi kan vara ute och må gött och leka i sandlådan och mysa i solen.
 
Visst är de härligt nu när vi går mot ljusare tider?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤