Arbetande pojk

 
min pappa, barnens morfar.  ♡ 
 
Igår kom han hit och tog med sig cykeldäcket och idag kom han tillbaka med ett nytt cykeldäck och lagade min cykel och även satte på cykelstolen till barna.
 
Han skulle även laga cykeln Erik fått. Och sedan ska vi sätta en cykelstol på den med. Så kan vi ta långtur med barna på cykel :) har även en cykelvagn. Men förstod inte hur man skulle fästa den och så som barna slåss nu för tiden är det nog lugnast å ha dem en bit ifrån varann, på varsin cykel ;)
 
Blev iallafall en å annan tur ikväll på cykel med barna. De fick turas om att sitta bak i stolen och båda älskade det :》 
 
Annars idag så har Tindra vart här och de var och badade en sväng när jag och C låg på vilan. Det har snickrats och SNART är brädfodringen klar på garaget. Ska det bara köpas färg och börja målas. Förmodligen tar vi garaget detta år och huset nästa om vi ska måla om allt. Vi vill ha ljusgrått med vita knutar. Frågan är bara om vi ORKAR måla om allt?! Eller om vi ska ta samma färg som det är nu och måla garaget och fram och baksidan på huset. Altan och sidorna är ju nymålat för 2 årsedan och känns som ett evighetsprojekt och börja måla om hela huset. Men skulle säääääkeert bli såååååå fint!!! Men med småbarn ska det ju inte bara vara fint, utan praktiskt med. Och ekonomiskt ;)
 
 
Fisen ♡♡ min älskling. Jag gosade och snosade lite extra på dig ikväll när du sov. Jag älskar dig miljarder varv runt jorden och mer där till. 
 
 
Han hade iallafall haft de toppen hos mamma och c/o .
Och imorse hjälpte han Leffa för de gräver till en pool.  Kommer nog bli en hårt arbetande man utav våran pojk tror jag minsann 😊

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤