långfredan

Hade bloggen varit låst nu hade jag skrivit som bara tusan. Men nu får jag hejda mig. 
Men en sak som jag hatar är nonchalant folk. Folk som skiter i andra och deras känslor. Jag hatar orättvisor, särbehandlignar. När vissa är mer värda än andra. Sånt hatar jag rent utsagt. Blir så förbannad. Vi har känslor, vi är inte känslolösa. Men de verkar finnas andra som är de. Fyfasen säger ja.

Igår hade vi iallafall en jätte bra påskkväll hos mor oc Leffa. Påskäggsletande och super god mat! Ni levererade til MAX! Tack för de. Och TACK för att du hämtade barnen tidigare ifrån dagis så de slapp vara där så länge. Du är en klippa i alla lägen. Vet ej vad vi skulle göra utan dig.

Nu är de hos mormor och vi är själva under påsk. Pappa och AM ska oxå bort imorgon så vårt firande är väl över. Och jag jobbar ju. Får väl mysa lite grann imorgon innan jobbet <3 

Hoppas ni andra har en mysig påsk! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤