mysdag

 
I söndags när vi inte hade ett dugg att göra åkte vi till Lotta och precis när vi parkerat bilen vid garaget. (Hon visste inte att vi skulle komma) Så får vi ett sms ifrån henne om vi vill ha en bilstol till Benjamin. 
Vad är oddsen?! Att vi står utanför henne och hon skiclar ett sms till oss och hon vet inte att vi är där. Haha . Var iallafall mysigt och trevligt ❤️ Även Rosis å Iseline va där så barnen var nöjda och glada ❤️ 
 
Annars under veckan har jag jobbat och umgicks med siss'h och barnen endag när vi var lediga. 
 
Till veckan gör jag sista veckan på 80% tror jag(?) eller om det var denna vecka?! sedan går jag upp till 90% i 6 veckor innan jag går på heltid. Ska bli förbannat skönt att tjäna sisådär 4tusen mer än vad jag gör nu. Även om det kommer bli längre dagar jämnar de nog ut sig vid lönen ;)
 
Idag har det iallafall varit världens mysdag med siss'h och barnen som hängde med oss i stallet och myste med Kajsa och hönorna :) sedan for vi hem till oss på té och kex i flera timmar ❤️ tack finaste ni!!! 
och om två veckor ska mamma passa barnen så ska jag och älskling till dom på middag och lite gott att dricka 👌👌😀 ser så jätte mycket fram emot det ❤️ 
 
 
 
 
Älskling va duktig å mocka alla 7-8 boxar 😍
vilken mann jag har!!
 
Celine tvärslockna strax efter kl 19. Och ikväll gjorde vi hemmagjord pizza, egen pizzasallad, tomatsås å pizzadeg. Något så snuskit gott! 
 
Älskling har även fixat rosten på sin bil och vi har spacklat väggen där vi ska tapetsera om. Dä börjar ta sig!! Imorgon ska vi försöka våga på oss att tapetsera också. Kan ju inte bli värre än vad det är nu förhoppningsvis 😂

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤