Orkeslöst

Idag har jag varit så sjukt trött. Hatar att säga det då jag själv hatar när andra folk gnäller över trötthet. 


Men sista tiden har jag verkligen varit SJUKT trött, inte känt igen mig själv. Vissa dagar har jag känt mig alldeles matt i hela kroppen och orkeslös. 

Jag tog till och med ett gravtest för några dagar sen eftersom jag är så sjukt trött. OCH mina bröst SPRÄNGDES och var svällda, och hade/har illamående till och från varje dag. 

Men såklart visade det negativt som jag redan visste eftersom jag har en spiral insatt.

Men läste på och med hormonspiralen så kan det ge just den biverkningarna + andra biverkningar som också finns till och från. 

Så nu är mina funderingar ska jag plocka ut skiten? Hatar att ha sånna här orkeslösa dagar då man mår piss och minst 1 ggn i månaden nästan gå runt och tro att man är gravid. Har ju heller ingen mens eftersom den uteblev när jag satte in spiralen. 

Tror min kropp avskyr hormoner. 

Iallafall. 

Vi har iallafall varit på promenader, lekparken, fika hos mormor och c/o, badat i vattenspridaren, haft fredagsmys och Benjamin slocknade i soffan 💞 

Imorgon eftermiddag/kväll kommer stora hjärtat hem. För en dag. Åker förmodligen tillbaka på jobb redan på söndag igen 😩 Tur att dagarna går fort igen tills han kommer hem 💕 



Världens finaste Benjamin för 4 år sedan 💞


Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Hoppas på en bra och bättre dag iallafall 💞 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤